25.04.2010

Tropikal iklim adami pisik eder...

Sevgili gunluk' (lan virgul nerde_)(lan soru isareti de yok/)

Gordugun gibi sana yine Singapur@un Hintliler tarafindan isletilen garip internet cafelerinden birinden sesleniyorum. (Arada bazi noktalama isaretleri parmak kaymasi yuzunden yanlis olabilebilebiliyor idare ed;yoruz onlari/ anlarsiniz d'ye umuyorum/// (bunlar . mesela/)

Aradannot:Hintli abi geldi yagdan 3 metre oteden piril piril parlayan klavyeyi once bi sildi, temizledi "okey redi" diyerek beni buyur etti. hayir abi ok sagol da' o yag ne yagi?

Evet, dogru duydun, Singapur'daki son gecemizdeyiz. Umarim bir sorun olmaz da yarin ucaga binip homum homum sivit homum'a donebilirim.

Gelince bilgisayarima kavusunca uzuun uzun yazacagim saniyorum. Netbuk yalan oldu. gezmekten tozmaktan yazmaya firsat bulamadim. Tozmak deyince bu ulkede toz yok. Tozamiyoruz o yuzden.

Uspersonikmutlunot: Ben bugun aypodtac aldim kendime.

Yazinin basligindan da anlasilacai uzere, tropikal iklimde dikkat etmezseniz 'direkman' pisik olabilirsiniz. Kiyisidan donen bir insan olarak uyariyorum ki mahvolmayin. Bir de acayip nem oldugu icin yikadiginiz hicbisey kurumuyor, ne acayip. Populasyon hakkindaki detaylara evde girerim artikin neyse.

Fazla uzatmiyorum, zira saati 1,5 SGD burada internetin. (Carp len iste, 1.13 falan)

Gorusmek uzere... :)

3 yorum:

Miyaw dedi ki...

Miyaw: Moneracan, pişik için pudra kullan, bildiin bebe pudrası yazık yaa çekilmez o hatur hutur oyy :(
Monera: tamam annee :-/
pardon yau yazık kıyamadım.

dusunenbalik dedi ki...

pişik mi eder heheheheh :D

Monera dedi ki...

Sevgili Miyaw anne ve Düşünenbalik, Pişik olmadım ben, pişik olmadım, nayııır :)

Yahu kıyısından döndüm yazdım orada. Hemen pişik ettiniz beni.

Nöt: Talk pudrası vardı eskiden bi'de, talk. ne acayip :]