6.05.2010

Enimıl

Yaa sevgili günlük, işte geldik yine bir solukta programın bittiğine inanıyorsun da, öldüğüne mi inanmıyorsun kısmına, e hoca durur mu yapıştırmış tabi cevabı, senin kazan öldi demiş. Lazmış bu hoca. Bunu duyan mahalle esnafı da hepsi birden hocaya seslenmişler, hoca hoca senin eve bir tepsi baklava diyor demişler, hoca da durur mu yapıştırmış tabi cevabı, ulan önce konuşmayı öğrenin demiş, çünkü aslında gidiyor demeleri lazımmış, ama diyor demişler, çünkü yazarın acayip uykusu gelmiş, kelimeleri eksik yazmaya başlamış, bunu gören köy ahalisi durur mu, yapıştırmışlar hemen cevabı, olum bindiğin dalı kesiyorsun yapma etme demişler, bunu duyan hoca da durur mu, bi' de o yapıştırmış karşılığında, ağaç benim değil mi ulan binerim de keserim de demiş, bunu duyan köy ahalisi de ağaç yaşken eğilir mantalitesinden hareketle sen ne karışıyorsun ulan diyerek vermişler odunu hocaya, vermişler odunu hocaya. Hoca durur mu tabi o da ulan ne biçim şeyler yazıyon diyerekten girişmiş yazara sağlı sollu, belinden çıkardı beysbol sopasıyla sağlam bi' yerleştirmiş yazarın kafasına, bunu gören yazar durur mu, ulan demiş gidişim suskun olmadı ama dönüşüm acayip sessiz olacak demiş, hoca ve mahalle esnafı buradaki ironiyi çözmeye çalışırken de gitmiş yatmış.

(Lan olm kafakontak oldum ben yine, kafa 1. Al sana şarkı, hatta dur lan al sana klip, biraz salak bitiyor ama idare et. Oldu o zaman...)


Dipnot dediğin dipte olur bak bu da dipte zaten: Oradaironimironiyok.

2 yorum:

Miyaw dedi ki...

bu kafa için ne içtiysen ondan bana iki tane göndermelisin!

Monera dedi ki...

Ajajaja, bu karışmış kafa yapımı sürekli içilen poşet çaylara borçluyum. Hemen Faksliyorum buyrun.:)