1.09.2010

Tam da saçmalama anıma denk geldi

Olm sevgili günlük, hava birden soğudu lan? [soru işareti burada biraz saçma oldu. ! ] Bunlar hep küresel ısınmadan, vauv ironiye gel.

Yarın da bir den ısı nır mı aca ba? Yani en azından biraz daha ılık gidebilir bir süre, ben tatil yapmadım lan daha, lütfen.

Böyle böyle akşama kadar bir kaç paragraf yazıp buradan direkt yemeğe bağlanırım diye düşünüyorum öyleyse varım diye düşünüyorum öyleyse varım diyoor.

Bir zamanlar ilyada ve odessa destanı vardı, lisede okumuştuk, şimdi sorsan sadece başlığını hatırlıyorum, ezberci eğitim engellenemiyor sayın seyirciler.

Amerikan filmlerinde en sevdiğim laf "idiyıt" az önce farkettim.

Chuck başlasa da izlesek. (İyi de Chuck başladı zaten) Kuzenden 3 sezon Chuck aldım. Haftasonu oturacağım hepsini izleyeceğim ve dil bilgisi kurallarına da riayet edeceğim, riayet, cümle düşüklüğü yapmayacağım, kelimeleri yutmayacağım, bu arada blogger metin editörü yutmayacağım kelimesinin altını kırmızı ile çiziyor, yanlış yazdığımı ifade etmeye çalışıyor, kendisine diyorum ki, saç en idiyıt. (Dedim)

Evet bir kere dedelere tıklama gafletinde bulundum itiraf ediyorum.

Bugün Limango'da Tissot kampanyası vardı, ama ne kampanya, lan getire getire bir tane "saç en idiyıt" kadın saati getirmişler, tipsiiz, eziiik, acayip bir saat. Lan erkek saati getirsenize aslanım, alcam diyorum daha nasıl anlatayım, getirin huleyin. (hımm ilginç)

Arkadaşa Tissot kampanyası varmış dedim, ney dedi, tissot dedim, ney dedi, isot isot dedim, kilo kilo isot satıyorlarmış. sonda işimize döndük, komik de olmadı kimse de gülmedi, aklıma geldi diye yazdım.

Çok iyi oldu çok da güzel oldu, çünkü herkesin hayatına kimse karışamaz, ben şu şekil geyinirim, bu bayan şu şekil geyinir, şu şekil geyinir, ha, ve herkesin bir popisi olmalıdır, ayrıca pazarda da artis bi'şey aramaz. (fiyuuu tam anlamıyla kontrolden çıkıyorum.)

Neys, şimdi harika mutfaklar diyarına gidip sofra hazırlama vakti, Behlül kaçanza... :]

4 yorum:

dunyada bir balık dedi ki...

Chuck kim ya ben bir Çaki tanırım :)

Monera dedi ki...

CNBC-e dizi karakteri ya Chuck :]

Kitap Delisi Gizem dedi ki...

Aman Tanrım! bu kadar olmaz...dün ''herkesin bi popisi vardır'' deyip kendi kendime gülüyordum ( hiç şaşırmadın di mi? kendi kendime gülmeme )...:):)

Monera dedi ki...

Ahaha şaşırmadım :) çünkü herkesin popileri farklıdır. Degisimlikleri farklıdır. :)))