20.01.2011

dünya hangi yönden hangi yöne dönüyor?

herşeyden kopmuş gibi hissediyorum aslında kendimi. herşey de ayrı yazılır sanki. büyük harf de yok, aman ne güzel. neyse ki de'ler ki'ler ayrı. hani böyle aslında hayati hiç bir sorun olmaması ama yine de bi'şeylerin tam olmaması durumu. bildiğin bok. olmaması olamaması gibi. olmak ya da olamamak ya da olanak ya da olak olmadı inek.

en sinir olduğum laf; "durdurun dünyayı inecek var" lafıdır. pardon ama nereye ineceksin diye sormazlar mı adana? adana değil adama? sormazlar mı adama? hadi zor bela durdurduk diyelim, neymiş inecekmiş, hadi nasıl becerdiysen artık indin de diyelim, hiç düşünmez misin ki, bu kadar insan, zor bela durdurdular dünyayı, sonra nasıl döndürecekler diye? hı? ya döndüremezlerse diye? he? hiç bakıyorum cevap veremiyorsun bunlara? indin gittin tabi sen.

aslında bu konu için hazırladığım bir acil eylem planım var, ingilizceye çevirtip başta obama olmak üzere dünyanın önde gelen tüm liderlerine mail ile atmayı düşünüyorum. misal: oldu da bir tane kendinibilmez için dünyayı durdurduk da indi, s*ktir olup gitti ço' afedersin. Sonra dünyada kalan onca insanın hepsi, dünyanın dönme yönüne ters olarak (dünya hangi yönden hangisine dönüyor lan?) neyse işte o yönün ters yönünde yürümeye başlarsa, dünya yeniden dönmeye başlamaz mı? öğrendik kardeşim atalet momenti diye diye bi'şey var. gerçi konuyla çok alakalı değil ama olsun. bence bu önerimin patentini alıp dünyaya kendimi güldürmeliyim. ama olsun sonra bi'ara dünya durursa telif hakkından çok param olur. tabi müyap beni kapatmazsa. ama olsun, iki cümlede üstüste ama olsun kalıbı kullanarak zaten yeterince ezdim kendimi, ama olsun.

ama olur da çok hızlı yürüyenler olursa o zaman iş yaş söyleyeyim. dünya önceden hangi hızla dönüyorsa o hızla yürümemiz lazım. yoksa karışmam. olacaklardan da sorumlu olmam. artık takometre midir nedir ondan bi' zahmet.

sana şarkı eklemek isterdim ama yok, yarın bakarız. hadi kendine iyi bakarsan dağ, bakmazsan bağ.

Cevap: Böyle dönüyor. Yani yüzümüzü batıya dönüp yürüyoruz evet. (oha bu da ayrı bir yazı konusu gibi oldu.)
kendime not: buraya not alma.

2 yorum:

Kitap Delisi Gizem dedi ki...

senin yine garipliğin gelmiş..oluyor ya bazen hani..:)

''tabi müyap beni kapatmazsa''

laf sokmak buna mı deniyor şimdi? yıhyıhyıh:)

Monera dedi ki...

Gizem: ehehe, oldu öyle biraz geldiler. :]